Átadták az „összeragasztott” autót

 

Ünnepélyes gépkocsi átadási eseményen vehette át a Mindent megragasztunk! promóció fődíját a szerencsés nyertes.

A Henkel Magyarország Adhesive Technologies üzletág lakossági és szakipari ragasztó márkái egy kampányban közösen jelentek meg. A Mindent megragasztunk! akció keretén belül a Cimsec, Pritt, Ceresit, Metylan, Loctite és Pattex márkák termékei sorakoztak fel és szólítottak meg szakembereket és barkácsolókat egyaránt.

A kampány támogatásaként kifejlesztett www.mindentmegragasztunk.hu oldalon a márkák különféle ragasztásra kínáltak hasznos termékinformációkkal, ragasztási tippekkel és tanácsokkal megoldást. Emellett „Do it yourself” ötleteket is találtak az érdeklődők. A nyolc hónapon át tartó promóciós időszak alatt a fogyasztók figyelmét eladóhelyi elemekkel, eszközökkel, valamint folyamatos TV, sajtó- és online kommunikációval hívták fel. Azok a fogyasztók, akik az akciós időszak alatt Henkel ragasztás technikai termékeket vásároltak nyereményjátékon is részt vehettek, ahol értékes és vonzó ajándékok találtak gazdára.

A Mindent megragasztunk! fődíj sorsolás szerencsés nyertese az ünnepek előtt, december 23-án vehette át vadonatúj gépkocsiját. A fehér színű, 5 ajtós Ford Kuga SUV (hobbi terepjáró) autót Dr. Fábián Ágnes a Henkel Magyarország ügyvezető igazgatója ünnepélyes keretek között adta át a nyertesnek.


A tavalyi év során a lakossági és szakipari márkák amellett, hogy közösen szerepeltek a kampányban, innovációkkal és új termékekkel léptek a hazai piacra.

 

A szakipari Ceresit márka két újdonsággal is jelentkezett. Az egyik a Ceresit IN 25 Cereglett univerzális beltéri kézi glettanyaga, mely a tapétázás és festés előtti vakolatok minőségi glettelését teszi lehetővé. Használata után a kényes felületű burkolatok, fotótapéták, illetve fényes festékek a súrló fény hatására sem fedik fel a felületi hibákat. Emellett dekorációs falbevonat kialakítását is lehetővé teszi. A márka másik újdonsága a Ceresit FT 101 MS polimer terméke, mely alkalmas minden tömítési, ragasztási és kitöltési feladathoz.

A lakossági márkák közül a sikeres Pattex Total Gél 50g és 100g termékei mellé egy új, kis 8g-os kiszerelésű variáns érkezett. A Loctite Super Attak PowerFlex Gél Mini Trio gazdaságos kiszerelés termék három 1g-os tubust tartalmaz, így a beszáradt tubus már a múlté. Az ősz újdonsága volt a női célközönségnek szánt Loctite Super Attak Style univerzális pillanatragasztó, mely kiegészítők díszítéséhez, ékszerek, lakásdekoráció készítéséhez, javításához, díszkövek, strasszok, fliltterek ragasztásához nyújt megfelelő megoldást. Az iskolaszezonra jelent meg a Pritt rózsaszínű ragasztóstift innovációja, mely keményítő alapanyagú ragasztóanyag 90%-ban megújuló alapanyagokból készül, oldószermentes. Egyedülálló formulájának köszönhetően 40 fokon kimosható a ruhából, így nem kell különleges felszerelés a legkisebbeknek sem a szórakoztató foglalkozásokon.

Az autót Dr. Fábián Ágnes a Henkel Magyarország ügyvezető igazgatója ünnepélyes keretek között adta át a nyertesnek.

A Mindent megragasztunk! akció keretén belül a Cimsec, Pritt, Ceresit, Metylan, Loctite és Pattex márkák termékei sorakoztak fel és szólítottak meg szakembereket és barkácsolókat egyaránt.

 

A Henkel vezető márkáival és technológiáival világszerte három üzleti területen működik: Laundry & Home Care, Beauty Care, illetve Adhesive Technologies. Az 1876-ban alapított Henkel vállalatnak mind a lakossági mind az ipari területeken vezető pozíciói vannak többek között olyan jól ismert márkákkal, mint a Persil, Schwarzkopf és a Loctite. A vállalat 2013-ban közel 47 ezer munkatársával 16,4 milliárd euró árbevételt és 2,5 milliárd euró üzleti eredményt ért el. A Henkel elsőbbségi részvényeit jegyzi a DAX német tőzsdeindex.

 

Sajtókapcsolat:

H. Brünner Krisztina

Telefon            + 36 -30 919 2891

E-mail  vallalati.kommunikacio@henkel.com

Henkel Magyarország

Vállalati kommunikáció

www.henkel.hu